poniedziałek, 9 lipca 2012

3 lokalizacja / ujazdów / kolonia domków fińskich / portrety





















Stefan Lenon
Znalazłem się w Warszawie dzięki wymianie pomiędzy
uniwersytetem w USA, a Politechniką Warszawską.
Zakochałem się w Polce, wróciłem  na chwilę do USA, 
a potem przyjechałem do Polski na dobre. A teraz tu
pracuję, mam żonę i dwójkę dzieci. W Warszawie mieszkam
już prawie 10 lat. Bardzo dużo czasu zajęła mi nauka
języka polskiego. Mój pierwszy kontakt z językiem był
tutaj w Polsce, to jest trudny język w szczególności 
gramatyka...

Mój dziadek był Polakiem nazywał się Stefan Piątkowski, 
stąd moje imię po dziadku... Dziadek urodził się w
Warszawie i przed wojną wyemigrował do stanów i to jest
przypadek że ja tu jestem, bo tak jak wspominałem
zakochałem się. Nikt w mojej rodzinie nie mówił po Polsku, 
mój dziadek niestety umarł zanim się urodziłem. Wiem tylko,
że dziadek mieszkał na Mariensztacie, studiował na
Politechnice inżynierię mechaniczną. Wiem też, że walczył
podczas pierwszej wojny światowej. Niestety więcej historii
rodzinnych nie znam, ponieważ nie mam kontaktu z rodziną ze
strony dziadka...

Warszawa , 
bardzo lubię to miasto. Z punktu widzenia architekta dużo
rzeczy doceniam, jednak uważam, że Warszawa powinna być
mniej zależna od samochodów. Może też przez to, że jest
stolicą, nie jest miastem spokojnym i relaksującym...
Jak porównuję Warszawę do reszty Polski, mam wrażenie że
ludzie w innych miastach są bardziej wyluzowni i weseli.
W Warszawie ludzie mają smutne miny, a może ja to źle
spostrzegam bo jestem Amerykaninem. Jak wiadomo w stanach
ludzie są bardzo weseli, może czasami aż za bardzo...
Bardzo lubię kolonię domków fińskich na Jazdowie,
postrzegam ją trochę jak spokojną wyspę w centrum Warszawy. Dowiedziałem się, że mają ją likwidować i jest mi bardzo
przykro, że za chwilę jej nie będzie...


































































































































po odbiór zdjęć wykonanych w zakładzie zapraszamy
do ANTYKWARIATU KWADRYGA ul. wilcza 29a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz